Dagens träning.

Jag drog iväg mig själv till gymmet förut. Stolt faktiskt. 20.00 började passet...ganska sent och jag tänkte faktiskt strunta i det. Men uj så skönt det kändes efteråt. 45 minuter crosstraining/gång...flås, flås, flås. Hihi. men jag har allt jobbat upp min kondis ganska bra. Både andning och puls minskar snabbt när jag är klar.
Imorgon kommer jag inte hinna träna eftersom vi ska ha en liten "get together" med jobbet. Ska bli mys. Lite vardagslyx så där med ost, vin kex och frukt. Själsligt välmående med andra ord :-)...har så roligt tillsammans med dessa tjejer så ibland känns det som man skrattar magen av sig. Ni vet...när man får magknip & andings-svårigheter för att man inte kan sluta skratta...*fniss*


fanny
2009-04-23 @ 06:23:20
URL: http://float.blogg.se/

Härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0