Kall promenad.

En timmes promenad blev det och det var verkligen skönt. Men det var kallt, mycket kallare än vad jag trodde. Fick rensa hjärnan lite i varje fall! De har så söta parkbänkar  utmed min "nya" promenadsträcka...

    
Kan ni gissa vilken jag gillar bäst? (Bilderna är klickbara)

Jag utlovade ju fler bilder...hihi...


Nyköpingshus. Det är...något vackert över den byggnaden tycker jag.


Bilden tagen nere i hamnen...


Vackert väder var det! "Huset" på bilden har det tidigare sänts radio ifrån,
men numera ligger det en resturang där. Har aldrig provat den, men man
kanske skulle göra det i sommar?


Douglas...sträcker på sig? Haha...han är så tokig min lilla plutt!
Han sträcker ut sig, och så glömmer han bort att resa på sig, så då ligger han så här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0