Mobilfördriv.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Tack för hjälpen tjejer :D.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Midsommarfest!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Tja! Jag såg att du hade ringt igår...

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Hej! Jag har missat mit tåg från Södertälje så jag kommer missa dansen tyvärr.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Gå på förhandsrea idag!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Du har 1 nytt meddelande.

7 Vad vill du höra mest av allt?
Samma här!

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Hej gumman!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jag är på George. Puss.

Hahaha. Kul tidsfördriv. 
Ida
2009-06-17 @ 20:33:39

Haha. klockrent ju.

kände igen några rader jag hade knepat ihop, dock inte för detta syftet men dom kom ju bra till användning. ha nu en trevlig midsommar och tack för hjälpen.

sara
2009-06-24 @ 14:36:56

Hehe va ju tvungen att göra en likadan själv! hihi



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Hej gumman, tack själv det var jättetrevligt!



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Tack gumman för en underbar eftermiddag :)



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Kommer :)



4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Fick bara ett halvt meddelande.



5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Absolut vännen!



6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Jag slutar kl 17 så ska vi ses typ kvart i sex?



7 Vad vill du höra mest av allt?

Såg nyss smset...hihi...



8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Ja va kul!



9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Hej vännen min!



Hehe så tokigt de kan bli! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0