Mitt alterego är i farten.

Gokväll.

Vill bara kika in här och tacka för en trevlig dag. Torsdag som känns som lördag är alltid bra. Man har ju tre lediga dagar till eftersom det är Kristi himmelfärd idag. Härligt.

Jag tog ut lite sovmorgon i morses. Tyckte jag var värd det. Verkligen värd! Öppnade nämligen min mail igårkväll och hade redan fått tentaresultatet. Som ni vet kände jag mig inte direkt lyckad när jag klev ut från tentasalen igår. Förbannade mig själv och tyckte minsann att jag kunde pluggat lite hårdare. Skulle blivit glad om jag fick G eller en poäng över. Fick mindre hjärtklappning när jag klickade på öppna-mail-knappen. Döm om min förvåning när det i mailet stod "Grattis! Bra jobbat gruppen, VG på företagsekonomitentan!"

Och inte nog med det. Jag och en till i klassen hade dessutom prickat in alla rätt! 

Alla rätt liksom!

Har själv inte fattat det än. Men till skillnad från föra tentan tänker jag inte skicka ett mail till min lärare & fråga om han verkligen har räknat rätt. Jag tänker ta åt mig glädjen över att jag faktiskt kan det här. 
fanny
2009-05-22 @ 06:34:54
URL: http://float.blogg.se/

tack för kanon dag gumman! =)

Nettan
2009-05-22 @ 13:33:53

Vad kul med tentan...där ser du...du e ju jätte duktig...göm piglet nånstans nu...Piglet e inge bra för dej...kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0