Idag är det pappas dag.



För att min pappa alltid finns där och för att han är den snällaste människan i hela världen.

Tänk så lyckligt lottad man är! Det är inte alla som har en pappa, även fast ens pappa finns i livet så är det ju inte säkert att han är en pappa. För att "pappa" blir man inte automatiskt bara för att ens barn föds. Pappa är man. Och min pappa är verkligen en pappa, inte bara min, för han ställer upp och finns där för alla andra också, som kanske inte har en pappa.

Det tycker jag är häftigt och det beundrar jag min käre far för.

För ett par år sen sjöng jag in ett litet videoklipp på farsdag, med en av pappas favoritlåtar. Det hade ju varit skoj att göra igen, men det hade blivit "host-kompat"...jag har inte heller skickat några blommor eftersom att de inte kom fram när jag skickade på hans födelsedag, så pappa får vänta på sin present till nästa helg, för då ska vi ju åka hem-hem.

Men jag hoppas att du får en toppendag, för det är du värd!

I love you pappis! Ses om en vecka! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0