Villgott är nyladdad.

Har precis fyllt på min lilla Villgott med musik. Det var ett tag sen jag laddade in nytt där. Eller, nytt och nytt. Jag plockade fram favoritskivan med Jessica Simpson - "In this skin". Och så passade jag på att lägga in julalbumet också. Älskar hennes tolkning av "O holy night". Så nu ligger de på både mobilen och Villgott. Villgott är min Mp3 alltså.

(Han heter Villgott för att musik vill gott. Musik mår man bra av.)

Valde att ha låten "underneath" som ringsignal. Den är jättefin och träffar rakt in i hjärtat.



"Sometimes it's hard when you're so deep inside
To see all you can lose in a blink of an eye
Dreams could be shattered
You could be gone
How would I survive
Cause you're where I belong
My soul-believer
Without you, I don't know who I would be" 


Sara - En dalkulla i Österrike
2009-11-17 @ 13:27:08
URL: http://candis.se

Åhhh hennes julabum är för underbart :D försöker förgäves få tag i låten där Jess och Nick sjunger o holy night tillsammans och likaså Take my breath away som de spelade in tillsammans.



SV. Heheh varsegoood :D ja de har varit lite mycket nu på sistone, det går ju tyvärr ut över bloggen och man blir lite gnälligare och man kan ju inte vara glad varje dag. De är därför jag inte postat något videoinlägg för jag skulle bara gnälla :P men inte idag.

Tack så mycket :D hoppas du får en fortsatt fin dag. Kramis

Sara - En dalkulla i Österrike
2009-11-17 @ 16:55:28
URL: http://candis.se

SV. Hihi mysigt namn på mp3:an :D ja de hade verkligen en kemi som man sällan ser hos kändispar, trodde dom alltid skulle vara tillsammans.



Tack sötis :D den är enkel men blev skitnöjd :D hehe tror dom vill ha utbildade makeupartister som jobbar och äger det tyvärr!

Victoria
2009-11-17 @ 21:59:00

haha Vilgott, värsta söta namnet ju!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0