Dagens träning redan avklarad!

Åh de var verkligen härligt att kickstarta dagen med ett träningspass! Jag höll på att missa det. Vaknade 08.15 och passet skulle börja 08.30. Vilken tur att man bor så nära. Det var bara att slänga på sig lite träningskläder och så en keps på toppen (för att inte få några spökjägare efter mig) och kila iväg. Jag gäspade första fem minutrarna, men sen kände jag hur alla små blodkroppar med syre fullständigt exploderade och kutade som attan runt i mitt blodomlopp. Och då vart det fart på fläsket kan jag meddela. Var så där härligt utpumpad efteråt och gick hem för att äta min gröt. Så idag har jag minsann ätit stadigt frukost.

Och så har jag ställt alarmet på mobilen. Det ringer om två timmar för då ska jag äta mellanmål. Det tycker jag var en bra idé. Att ställa alarmet... Lunchen lär jag inte missa idag för den ska jag äta med Sandra. Och till middag har jag ingen aning om vad jag ska göra. (Men jag ska laga en)
simone
2009-09-16 @ 13:33:36
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Hej gumman=) Allt bra här och skolan går bra, är lite nervös över provet vi ska ha nästa vecka bara. Hur är det med dig då? Ja precis så tänkte vi med. Han är hemma nu igen och ska snart komma hit igen. Så får vi se vad som händer=). Men på något sätt känner jag på mig att han inte är könsmogen än, men det kan ju komma nu när han är hemma=)=) Så vi får se vad som händer=) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0