Mjölksyra.

Det blev 30 minuters crosstraining idag. Det var gôtt och jag körde slut på mig själv...så pass att jag fick total mjölksyra i armarna. Tur att jag inte fick det i benen för då hade jag stupat, haha. Men jag är lite ledsen i ögat idag för Stefan kommer börja träna på något annat gym så nu har jag ingen träningskompis längre *snyft*...

Men..det var ett härligt pass och tränar gör jag varesig jag har en kompis med mig eller inte. Nu ska vi bara underhålla detta härliga träningssug så är jag på banan igen...

Gooooo Joysan!!!
Sara - En dalkulla i Österrike
2009-09-22 @ 22:56:17
URL: http://candis.se

SV. Ja visst var det sött hihi :D:D jag tror jag kommer ta dig som veckans läsare nästa vecka och inte ha någonting denna, halva veckan har ju snart redan gått, jag är inte snabb haha :D

Sara - En dalkulla i Österrike
2009-09-23 @ 11:15:27
URL: http://candis.se

SV. Ja typ som lager på lager med kläder, but here is the proof :P haha.

Bilden blev superbra :) när den är större så är de lättare att ändra och fixa den :) kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0