J*vla snö. Och j*vla SJ.

Jag sitter fast här i Nypan. Mitt tåg till min roliga och efterlängtade dag på huvudkontoret är inställt. Ingen ersättningsbuss. Nästa tåg är också intsällt. 8.08 kommer en ersättningsbuss. Men hur lång tid tar det att ta sig till Stockholm då? Och hur ska jag komma till Upplands Väsby då? 

Pratade precis med min regionschef. Jag skickade ett sms till honom för jag var osäker på vilken tid han skulle börja och klockan är ju bara 7. Men han ringde upp. Undrar om han alltid har sin jobbmobil på för det är väldigt sällan som han inte svarar när man behöver nå honom. Jo, i varje fall så sa jag när ersättningsbussen ska gå och att jag antagligen inte är famme i Upplands Väsby förens vid lunch. Han hade mest planer för mig på förmiddagen så det blev liksom pannkaka av alltihop.

Åh vad besviken jag är :-(. Dels ville jag komma upp till HK men sen har jag ju massor av frågor. Både till rapporten och "bara för att"...

Skit-SJ. Tummen ner för dom...


Godmorgon förresten. Jag för typ tio minuter sedan...
Hursom så har jag ju fått se gryningsljuset och morgonen vakna över Nyköpings takåsar. Inte en allt för dum upplevelse...






Daisy tyckte också det var intressant. Nu sitter hon & spanar på alla duvor som häckar på taket till forna Blue moon bar.

Nu ska jag sammanställa frågorna i ett mail så får jag svar på dem ändå. Och så satsar jag på Huvudkontoret nästa måndag istället :-).

Allt löser sig. Så är det ju.
Cissi
2010-02-22 @ 10:59:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Taxi? SJ betalar väl, funkar det inte så?



Hoppas du kom fram tillslut!?

Kram Cissi

Cissi
2010-02-22 @ 21:18:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Trist att du inte kommer iväg, hoppas det går bättre nästa vecka!

fanny
2010-02-22 @ 21:45:21
URL: http://float.blogg.se/

Tråkigt att de strula sig för dig. =(

fanny
2010-02-23 @ 05:58:25
URL: http://float.blogg.se/

ja gaaaalet länge sen nu!!! Usch va vi är dåliga på att ta oss i kragen. =( Men veckorna har bara försvunnit på senaste.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0