Min ängel!

Vi har världens snällaste bebis. Hon sover i princip hela nätter och har aldrig varit "jobbig"...nu är första gången sen hon föddes som jag känner mig mer död än levande. Och det beror på denna förkylning. Bergis att den kommer från helvetet. Igår åkte jag till vårdcentralen för första gången sen 2010 då jag var där och tog bort ett par leverfläckar.  Råkade till och med ringa till fel vårdcentral för jag visste inte vilken jag tillhörde, haha. Jag vaknade natten till igår med sprängande öronvärk så jag ville utesluta öroninflammation alternativt få penicillin snabbt så att Stefan kunde gå tillbaka och jobba, han har varit en ängel och stannat hemma & tagit hand om både mig och Millie! 

❤️

Det var som tur var ingen öroninflammation, läkaren föreslog avsvällande näsdroppar men jag vågar faktiskt inte. Har knaprat alvedon sen i söndags och vill inte att mer kemikalier än nödvändigt ska gå över i bröstmjölken. Hittade koksaltlösning med aloe Vera och passade också på att hämta ut apotekgruppens "baby to be-Box" som jag beställde i november men inte hämtat, haha. Inte helt impad av innehållet. Fler saker till föräldrar än till barn och tidningen "föräldrar och barn" som följde med var från februari 2014 (!)...well, nu var den ju gratis så man ska inte gnälla, men man har blivit så bortskämd med fina babyboxar både på BB och skickat till sig med sånt man verkligen haft användning av. 

Igår hade vi Saw-kväll här hemma. Nöjd över att jag orkade se och nöjd över att jag vågar se de här dunderläskiga filmerna. Jag gillar dock andemeningen i dem, att man ska vara glad för det man har och inte ta något eller någon för given. Sen att jag har en kudde att gömma mig bakom är en annan femma 😉...

På tal om inget alls så köpte jag något litet på Desigual i lördags, kan visa sen! 




Hoppas allt är toppen med dig! 

❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0