Sjuk.

Blev lite frånvaro här sen sist. Vi har umgåtts med mamma, sytt en sjal, varit in till stan och i lördags åkte vi som sagt upp till Kungsträdgården och promenerade runt i omgivningarna. Mysigt! Mötte upp Anna och Emma (Millies "faster" och kusin) också, snabbdejt men lika skoj för det!

Igår blev jag dock superdålig...har nog inte varit så sjuk och orkeslös sen jag hade halsflussen lagom till studenten. Orkade verkligen inget, otäckt när man inte ens orkar lyfta sitt barn :(...jag är aningen bättre idag men hemskt ont i halsen och tryck i öronen. Hoppas det är sviter efter den långa promenaden...och hoppas innerligt att Millie slipper!

En sjuk mamma som inte vågar riskera att smitta ner sitt barn genom att ligga och andas på henne resulterade dock i Millies första natt i egen säng. Det gick toppen, hon sov som en stock :)

Bjuder på lite bilder från veckan som gått...



PS: jag har fått mina första gråa hårstrån också. Herregud. 



























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0