After work.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Inte det roligaste jag vet men det framkallar inte samma ångest som för några år sedan. Lika bra att få det överstökat bara och hoppas på att jag inte fått några hål...

Idag höll morgonen på att starta klockan 05.00. Det är nog en liten tand på gång för lilla damen...Sover lite oroligt bland annat. Jag ordnade en flaska mat till henne och sen lyckades vi somna om allihop. Millie vaknade vid sju igen men då gick Stefan upp och tog morgonen med henne och jag fick sovmorgon ända till klockan nio! 

Spenderade, efter promenad med härliga Susanna och Michelle, eftermiddagen på en filt ute i gräset medan Stefan byggde klart verandaräcket. Nu har vi bara två sektioner kvar på andra sidan. Hurra! Och vad fint det blir. Skönast av allt är att veta att det är bra material. Nu ska det bara stå ett år och lära sig vad svenskt väder innebär...sen kan vi måla! 

Kvällen spenderade jag inne i stan med mina goa bönor från jobbet. En kollega ska börja plugga i London så vi firade av henne på "Ät."...jättemysigt! En riktigt härligt Ur & Penn-kväll med många skratt...även fast jag älskar livet som föräldraledig och tycker att det är fantastiskt härligt och roligt att vara hemma med Millie så längtar jag ibland till jobbet, det känns skönt att veta att det drar lite i Ur & Penn-tarmen, haha. 

Nu ska jag sussa kudden. Imorgon är en ny dag...kanske att vi beger oss ut på äventyr efter tandläkaren...något kul vill vi ju såklart hitta på nu när det är Stefans sista semesterdagar...annars är ju risken att det bara blir bygga, bygga, bygga nu...

En "gammal" bild på de finaste jag vet ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0