Hemma.

Hejsan! 

Borta bäst men hemma är allt rätt bra det också! 😉 Stort tack till mina kära föräldrar som ordnade en toppenmysig jul trots vattenskadat köksgolv och storflytt alldeles nyligen...och allt annat som varit denna höst och vinter! ❤️ 

Och såklart stort tack för alla fina klappar! 

Nu är vi alltså hemma igen. Vi samlade ihop våra kära grannar och bjöd på lite julfika, härligt avslut på julhelgen. 

Nu ska vi sussa. Imorgon kliver vi in på årets sista vecka. Jösses vad fort tiden går! För ett år sen var jag i v 35...minns att jag kände mig trött och sliten. Och fötterna var så svullna! 


Ja, så här såg de alltså ut. En vecka efter hade jag åkt på vinterkräksjukan så då torkades väl kroppen ut kan jag tro och fötterna återgick till det normala 😉.

Som sagt, tiden bara springer. Känns som om det var igår men Millie fyller snart ett år! 

Viktigt att fånga dagen! Och det ska jag göra med hjälp av en av klapparna vi fick av mamma & pappa;

Det ska bli spännande att se vad denna populära bok kan bidra med till att få varje dag att räknas. Jag behöver verkligen träna på att leva just nu och oroa mig mindre ❤️. 

Hoppas allt är fint med dig! 

❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0