Gott nytt år!

Tre dagar på tvåtusenfemton har gått. Året som jag tror kommer bli det bästa någonsin. Om en månad är M här. Helt bombis på det är jag <3. 

Nyår firade vi på Renspåret. Mysig middag och trevligt hade vi men jag har senaste veckorna varit så in i norden trött så jag gjorde tidig kväll. Skålade in tolvslaget och sen var det sovdags för fröken. 
Förra veckan fick du en bild på mig och Prince Charming så den här veckan bjuder jag på en på mig och min bästaste vän :)

Vi var uppe på förlossningen häromdagen förresten för att kolla mina svullnader. Jag vet att det är normalt att svullna men det kom så snabbt och mycket så jag tyckte det var bäst att kolla upp. Trodde inte att det skulle vara något men mina värden var inte helt ok så jag har faktiskt bara varit hemma och tagit det lugnt sen dess. Har jag inte lyssnat på kroppen förut så är det banne mig dags nu! 

I övrigt tuffar livet på. Vi har haft en lugn lördag. Målat lite på en byrå som ska stå i hallen, varit ute på en promenad i det våriga vädret (åtta plusgrader) och nu fixar vi lite mat från frysen. Underbar julklapp fick vi av mamma & pappa...känner att det kommer väl till pass när orken tryter och jag tror att vi verkligen kommer få användning av det när bebis kommit. Tack finaste ni <3 


 
mamman/mormor
2015-01-03 @ 18:59:31

det var exakt det julklappen var till för <3 Var rädd om er <3

mamman
2015-01-04 @ 09:16:52

Vad fina ni är <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0