Mysig dag.

Hejhej! Idag i korta drag:

- nya rutinerna funkar prima! Lite rastlös och svårsövd dam igårkväll vaknade pigg som en mört vid 7.30 i morse. Hurra!

- Vi åkte med in till stan i morse. Stefan skulle jobba...Jag och Millie tog en liten shoppingtur. Det här med köpstopp funkar inte på mig. Jag blir som ett barn som ska trotsa och göra tvärtemot. 

Lite smått och gott. Mest till Millie, bland annat dundersköna Pyjamaser. Och lite till mig blev det 😊. Jane hade på sig en supersnygg kofta idag och som jag blev kär i. Kilade in på Åhléns, hittade den nedsatt med 70% nu så jag slog till! 

- Passade på att luncha med Stefan innan vi mötte upp Mankan, Susanna och Jason för att överraska Tommy på födelsedagen. Jättemysigt och god fika fick vi. Millie var lite övertrött efter att knappt ha sovit alls (hon är van vid 2-3 h mitt på dagen) men det gick bra ändå. Lite extra "gnällig" (räknas inte som gnäll för hon är så oförskämt snäll hela tiden så vi är alldeles bortskämda!)...

- vi har bytt till sittdelen på vagnen. Hurra! Millie trivdes och jag tycker hittills att den är väldigt smidig att ha & göra med. 

Premiärtur i sittdelen. 

Avslutade dagen med storhandling och pizza hos our deers. Mysig dag! Tack alla inblandade! 

Hur har din dag varit? 

 ❤️

Emma
2015-07-22 @ 01:23:08
URL: http://Emmz.webblogg.se

Åhh guud så gullig bebis!!!

Svar: Hon tackar för komplimangen 😊 🌸
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0