Brädor och blonda strån.

Hehejhemsktmyckethej! 

Stefans första semesterdag och vi har spenderat den genom att köpa brädor, reglar och annat material till att laga vårt verandaräcke och ätit lunch på nya haket i hamnen "Mitt i smeten" som får bra betyg av oss. Goda våfflor och trevlig service = tummen upp! 
Stefan och Millie på golunch ☺️

Jag har dessutom passat på att gå till frisören. Toppenduktiga Cecilia på "Mina damer och herrar" trollade tillbaka mina blonda strån och fixade bättre kvalité på barret. Färg och slingor tillsammans med efterbehandling brukar ju inte ha det resultatet riktigt. Men det var var det hade idag med hjälp av olaplex. Wow!

Före-bild från ett par veckor tillbaka...efter graviditeten blev jag betydligt mörkare i håret än vad jag brukar vara. Millie är som vanligt sötast i världen 😉.

En halvdan efterbild 😊. Men ljus syns det ju att jag är 😉. 



Här är en bättre före- och efter-bild (lånad från deras Facebook)

Millie hängde med Stefan hos farmor, farfar och faster på Rustica med jag var hos Cecilia. 

Det var vår dag det. 

Imorgon väntar BVC, vaccination (😢) och sen hem och jobba med veden. Inte mer spännande än så alltså. Vad ska du hitta på? 

❤️
mormora
2015-06-23 @ 10:53:25
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Jag tycker förstås att ni är söta alla tre, även om Millie leder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0