Nu förstår jag.

Precis hemkommen från stan. Vi har varit och firat Noah som blev hela fem år gammal. Alla säger att tiden går fort och att tiden går ännu snabbare när man har barn. Jag som "bara" har haft syskonbarn och vänners barn tycker ändå att tiden har rusat iväg...Noah är ju minstingen hos familjen "Klottklon" [Karlsson ] som storasystern i familjen sa att de hette när hon var liten...

Hursomhelst har vi haft en mysig kväll och blev bjudna på gofika och mat, tacktack <3

Igår var Stefan, jag och Millie på vår första familjefrukost i Stigtomtagården. Mysigt! Inte så många familjer där så det blev en liten mjukstart för oss. Ska bli roligt att gå dit fler gånger och träffa lite mer folk här...vi har ju inte direkt prioriterat att vara hemma sen vi flyttade hit. Om jag ska vara helt ärlig har jag många gånger funderat på varför vi ens köpte hus..och så här långt ut i skogen också..men nu förstår jag :D...när man är hemma och kan njuta av det blir det helt annorlunda liksom ;). 

En kall marsdag i vårt fina Kisäng. 

Hoppas allt är fint med dig och att du får en fin helg <3
mormora
2015-03-28 @ 00:37:39
URL: http://lysogvarme.blogg.se

att få bo nära naturen är verkligen viktigt..... men man måste upptäcka tjusningen själv....

mormora
2015-03-28 @ 18:09:08
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Det är något visst med naturen nära sig, men såklart är det jobbigt att bara vara hemma på natten så som ni har varit. Då blir det bara besvärligt. Ha en bra helg ni med, love massor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0