Millie och Maja.

Vi tog en liten överraskningstrip till mina älskade föräldrar över dagen idag. Eller, vi åkte igår kväll 😊. Mysigt och vi behövde fylla på med lite nu-hittar-vi-på-något-energi. 

Jag hade messat Henrietta också så att vi fick till en kusinträff med lilla Maja. Skojigt! Tänk att det skiljer på dagen en vecka på dessa godingar! Så roligt och jag hoppas att de alltid kommer ha bra kontakt  även om det skiljer några mil emellan dem...

Millie & Maja ❤️

Pratstund med mormor och morfar ❤️ 

Millie sitter i sin nya matstol för första gången. Blocketfynd 😊. 

Nu är vi påväg tillbaka hem. Saw-kväll med Tobbe och Michelle väntar. Bra det! Jag är godissugen och på saw-kvällen får man äta godis 😁. 

Hoppas allt är bra med dig! 

❤️



ronja

sötisar :)

Svar: De tackar för komplimangen 😊
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0