Villkorslös kärlek.


På söndag är det min första mors dag.

Ibland slår tanken mig. Jag är faktiskt mamma. Wow! Lika häftigt som skrämmande...För hur ska jag lära Millie om livet? Hur ska jag få henne att känna sig lugn och trygg, hur man är en bra medmänniska och vad som är rätt och fel? 

Hur många gånger kommer mitt hjärta sitta i halsgropen och hur många nätter kommer man ligga vaken av oro? 

Hur många skratt kommer man få och hur mycket kommer hon att lära mig om livet? Hur många gånger kommer mitt hjärta svämma över av kärlek och hur stolt kan man egentligen vara? (Hur stolt som helst tror jag minsann!)

Jag förundras varje dag över denna lilla människa. Det finns inget jag inte skulle göra för henne. Fantastisk är vad hon är och varje dag som jag får spendera med henne är min dag 😊. 

#villkorslöskärlek 
mormora
2015-05-29 @ 21:44:01
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Åh vad mormors ögon är rinniga idag :) Åh vad stolt jag blir över dina tankegångar! Precis så är det ju, precis så funderar man ju resten av livet när man fått barn....
Det bästa är ju ändå den kärlek man uppfylls av.....

Svar: 💕
Joysan

ronja

vad roligt med första morsdagen :)

Svar: Ja verkligen 😊
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0