Tack Levsäng ❤️

Familj ❤️
 
"Nu lämnar vi hemmahemma för sista gången. Tack för alla gröna barfotasommrar, sångstunder i bastun, pyssel i hobbyrummet, skogspromenader, långa frukostar och ägg-knäck-i-pannan-varning. Tack för knäppandet från veden i vedspis & kakelugn. Tack för otaliga roliga middagar med bara familjen eller halva grannskapet, ja tack för att alla har varit välkomna. Och tack för alla vackra jular vi fått fira (ofta med mindre vacker gran). Tack för friheten i att bo på landet (även om jag inte tyckte det var så kul när jag var 14) och tack för alla vackra morgnar när solen precis gått upp och dimman lättar från kanalen. Tack för att jag har fått växa upp i Levsäng, att det har fått vara mitt hemmahemma ❤️. #kärlek"
 
Ovan är min uppdatering på instagram igår. En både sorgsen och glädjefylld helg när vi hjälpt mamma och pappa att flytta till sitt nya lilla hus. Den första december kommer nya ägare till Levsäng...klart att det känns konstigt efter att ha varit i mammas och pappas ägo i fyrtio år. Men så många fina minnen vi har därifrån!
 
Och nu var vi många som samlades  i familje, alla som hade möjlighet. Älskar när vi ses eftersom det inte händer så ofta då vi bor långt ifrån varandra allihop. Bra samarbete och mysigt har vi haft det. Nu börjar ett nytt kapitel i livet och mammas & pappas nya hus känns toppen...de kommer få det fint där ❤️  
 
Denna bilden fångar helgen ganska bra. Mycket bärande och Millie i någons knä (här i moster Jennas)...henne är det som vanligt inga problem med. 
 
Tack för en mysig helg alla inblandade!noch tack mamma, pappa och Levsäng för min barndom ❤️ 😊.
 
Hoppas att du också har haft en bra start på veckan. Jag och Millie har haft en slapparmåndag fram till eftermiddagen då vi tog en promenad, lagade middagen och sen tränade jag när Millie hade somnat. Stefan började slipa vårt linneskåp man det var visst ett evighetsprojekt. Måste skaffa bättre slipp-papper. 
 
Imorgon väntar en staden-dag. Öppna förskolan tänkte vi testa på för första gången 😊.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0