Vardagsmotion och öppna förskolan.

Stan-dag som började med Emelie-fika och långpromenad, efter det Stefan-lunch och sedan upp till öppna förskolan för att hänga där för första gången. Det var härligt och avslappnat där, Millie verkade också trivas jättebra...så vi kommer definitivt försöka få in lite rutin på att gå dit. Det fanns mycket och många att leka med och sen så hade de hade sångstund. Och folket var trevligt! En av de bästa sakerna med att ha barn tycker jag är att det är mycket enklare att spontant börja prata med folk 😊. 

Jag med min (avsaknad av) hjärna mindes dock inte att vi hade gått både föräldrakurs och låg på BB samtidigt med en av tjejerna där (och att de var det enda föräldraparet vi verkligen pratade med under vår vistelse på BB)  så när hon sa "visst sågs vi på BB?" Så svarade jag bara "jaaaaelleeer? Det kanske vi gjorde?" Haha. Minnet kom tillbaka efter en stund så jag fick snällt be om ursäkt 😂. Hatar när min hjärna lägger av sådär! 

Promenad tillbaka ner på stan igen så totalt har jag fått mig vardagsmotion så det heter duga. Trött i ryggslut och ben nu. Måste träna lite mer styrka! (Men det är så tråkigt!) 

Avslutade dagen med en kaffe med världens bästa sällskap. Tiden med henne är underbar! Hon är så charmig och rolig varje dag och hon börjar visa mer och mer personlighet. Lite mer återhållsam mot människor hon inte träffar så ofta, blir uberglad när hon får syn på Stefan (oavsett om det är på riktigt, via FaceTime eller på bild) och jag tokälskar att se de tillsammans! Och hon är så söt när hon får syn på andra barn, hur hon inspekterar och söker kontakt med dem 😊. 
Imorgon blir det en till borta-dag. Klippning och Agnes-dejt står på schemat! Vad ska du göra för skoj? 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0