Jag ska måla hela världen lilla mamma.

Stefan har varit ledig idag eftersom det är hans jobbhelg nu till helgen...jag och Millie skulle som sagt fart iväg på sista babyrytmiken men lilla hjärtat vaknade täppt och hängig efter en till halvdan natt...så vi stannade hemma och kurerade. Hon sov länge på sin förmiddagsnap och när hon vaknat begav vi oss till our Deers för fika. Stefan och Mankan begav sig sedan för att hämta blocket-fynd nummer...kanske sju (?) i ordningen. Lovar att visa när jag piffat till det! 

Under tiden ordnade Millie med sitt första konstverk. Placerades i ansiktet på sig själv så inramning uteblir. 

Jag ska måla hela världen lilla mamma...ja, om du bara visste...att för mig så är du verkligen hela världen ❤️. 

Medans de hämtade skåpet skulle de också passa på att köpa äppelträd som Millie fick av sin ena moster i välkommen-till-världen-present. Äppelträd slutsålda. Hade haft utförsäljning för några veckor sen. Jag som trodde det var högsäsong nu?! Vi får försöka ordna detta imorgon på nåt sätt. Stockholm borde det ju finnas i? 

Hejhej på er...

försökte busa fram lite skratt, svårflörtad dam emellanåt 🙈🙊. 

Avslutade dagen med körövning och lite Bachelor och Modus. Följer du nån tv-serie nu? 

❤️
Siw mormora
2015-11-04 @ 09:59:02
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Tillbaka på banan igen och kan njuta av den här delen av underbara familjen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0