Tre år.

Idag har vi bott i vårt lilla slott i tre år. Snabbt har det gått, mycket har vi lärt oss och mycket ska vi lära oss. Jag tycker mer och mer om att bo här för varje dag som går ❤️. 


Åkte en sväng till Norrköping idag. Köpte ett äppelträd till Millie (present från hennes moster Suz med familj) och fick toppenbra hjälp att välja träd och bra info vad vi skulle tänka på vid plantering, beskärning osv. Älskar bra service 😊. 
Fikade på Lindahls inne på Ingelsta, spanade in ett par snygga skor på Din sko. Köpte ej, duktig jag är va? Men jag har storlek 37 om tomten läser 😉. Åkte sen hem och mötte upp dagens stora överraskning. Min mamma och pappa kom hit en sväng med sin nya husbil. Mysigt! Invigde den med ost, kex och lite vin 😊. 

Tre generationer 🎀

Daddy cool 😊

Mysig dag helt enkelt! Stefan har varit ledig idag också och det är alltid så himla mysigt att spendera extra tid tillsammans 🌸. 

❤️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0