Städdag.

Igår var vi på familjefrukosten i Stigtomtagården. Så mysigt och härligt med hembakat bröd och massa goda pålägg, och så det sociala såklart. Känner av att vi är lite törstiga på mer socialt umgänge och aktivering utöver hemmalek och promenader. Vi har blivit lite bekväma 😉...

Imorse blev det dock frukost i soffan. Halvpigg Millie som somnade med feber igår och som inte har varit helt pigg idag heller 😞. 

Hemmadag alltså. Städat. Städat. Och städat. Och försökt göra livet lite lättare för ovan nämnda halvpigga dotter. Gnälltant blev jag när Stefan äntligen (!) kom hem och jag hade skickat inköpslista med tre artiklar och han kommer hem med en av tre 😡. PMS, hungrig och trött. Ingen bra kombo när man missar det viktigaste -> min chokladboll 😭. Töntigt...jag vet. Men hur irriterande?! 

(Mvh Joy 3 år.)

Hursomhelst fick vi middagsbesök av nyförlovade kära vänner (äntligen behöver jag inte vara rädd för att försäga mig!) så det piggade upp humöret lite 😁. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0