BVC och mysdag.

Idag startade dagen med BVC-besök. Millie vägde in på 9210 g och är 74,5 cm lång. På måndag fuller hon ett år och jag blir lite rädd över att det har gått så snabbt...tiden springer verkligen iväg. 

❤️

När vi kom hem tog vi det ganska lugnt. Millie blev lite trött av vaccinet men sov ändå inte hela sin nap, hon kunde inte somna om efter bilresan hem nämligen. Så hon fick leka medan jag pratade med kusin Josefine. Mysigt med en catch-up-stund eftersom vi inte hade pratat på länge 😊. Och när vi hade lagt på fixade jag lunch till Millie och sen mös vi bara innan vi gick eftermiddagspromenaden, lyssnade på min favoritpodd (träningspodden!) och sen stannade vi till hos Susanna på väg hem så att Millie och Jason fick leka lite 😊. 

Beställde sushi till middag, äntligen, har varit sugen i flera veckor men det har inte blivit av. 

Och nu på kvällen fick vi till både klädvik och träningspass. Det gäller att fördela tiden effektivt. Jag tränade. Stefan vek tvätt 😁. 



30 minuter på crosstrainern blev dagens pass (kör bootcampen i "superlicious"). Jag tänkte försöka lägga upp ett inlägg i veckan med hur min målresa går, så samlar jag allt i ett inlägg och slipper massa "dutt-inlägg" om du förstår vad jag menar? 😊. Men jag lovade ju målbilden och symbolerna, så de kommer i ett separat inlägg nu 😊. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0