I den män det går.

Det här inlägget började jag skriva igår när jag och Millie hade gått och lagt oss. Efter en stund brakade en riktig storm lös, fönstret i sovrummet slog upp och Millie (och jag) hade väldans svårt att komma till ro. Första gången sen Millie kom till världen som jag varit vaken halva natten och som jag har börjat gråta själv för att inget jag gjorde hjälpte. Hade jag kunnat så hade jag såklart bett Tor dra åt helvete men jag fick snällt skicka ett sms till min syster istället. Inte att hon kunde dra nånstans alltså 😉 Jag bad om hjälp med fönstret.  Då var klockan runt 01 och jag och Millie hade redan lagt oss i soffan i stället 😁. Vid tretiden (efter ett strömavbrott också) så kom vi äntligen till ro. Gissa om vi har varit trötta idag! 

Well...här kommer gårdagens inlägg i varje fall 😊...

Hejhej! Jag och Millie har hamnat i Bollnäs hos min kära syster med familj. Här ska vi mysa lite medan grabbarna grus åker bräda i Järvsö. Ja, idag var vi iochförsig också i Järvsö...men vi åkte inte nån bräda. Vi käkade en "liten" god macka. Jag tänkte att den där mackan kanske var som någon fralla eller så, men den var som en hel middag, haha. 

Väldigt god, mycket mättande! 

Vi åkte i varje fall upp hit igår och resan gick jättebra. Jag satt i baksätet med Millie 😊. Och Stefans bräda. Lite trångt, men finns det hjärterum så finns det stjärterum 😉. 

Kvällsfikemumsade på en fantastiskt god rawfoodboll från "Var Dags Rum" (ett fik inne på Galleria Västerport som blivit mitt nya favoritställe). Känns kul att hitta nya favvisar och känns kul att hitta nyttiga godsaker 😊. 

Vi kom fram sent igårkväll. Tanken var att vi skulle åkt tidigare på eftermiddagen men de hade lite för mycket att göra på Stefans jobb. Bra för dem, mindre bra för oss 😉.

Idag var vi som sagt i Järvsö, sen hälsade vi på Jenny i stallet (Millies första möte med hästar 😊


Och sen har vi såklart hängt lite med kusin Neo. Roligt! ❤️

Mysig dag och det är härligt att bara vara här. Hänga me familjen. Inga krav. Lugn och ro (i den mån det går i familjen decibel, haha) 

Hoppas du har haft en mysig dag! 

Hörs imorgon! 

Siw mormora
2016-01-31 @ 12:41:35
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Så gärna jag hade velat vara med och hänga med så många av mina älskade :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0