Pussgurka och verklighet.

Jag och Prince Charming sitter i vardagsrummet och skriver priolista helt enligt instruktioner från forvaringsdrottningen.com. Ett uppdrag i veckan kommer hon att lägga upp på sin blogg. Och ett uppdrag i veckan ska vi göra (jag behövde inte ens säga snäääälla kan vi inte göra det här tillsammans? 😉)
Jag kanske ska se till att lägga upp genomförandet av våra små uppdrag här också? Kanske blir duktigare på att göra dem om jag har folk som läser om det 😉. 

Idag har jag och Millie haft en mysdag! Hon har blivit en riktig liten pussapa och delar ut pussar så att det står härliga till här hemma! Väldigt blöta och slemmiga men hon är så söt så hon är absolut förlåten 😊. Sen har vi tränat på att gå, dansat, och kört FaceTime med mamma & pappa ❤️.  


Tog oss en liten promenad också. Vi har fått väldigt mycket snö, det var både tungt och halt (måste skaffa broddar!) och promenaden som vanligtvis tar 30 min tog idag 45. Bra flåsigt men väldigt skönt! Försöker gå en halvtimme om dagen och har varit rätt duktig på det den senaste tiden. Tänker att jag sen, när jag är tillbaka på mitt lovley jobb, kan ta en lunchpromenad för att fortfarande hålla igång vardagsmotionen. 

(Saknar gymmet lite grann för att jag var mycket duktigare på att köra slut på mig själv där än vad jag är när jag tränar hemma...men var sak har sin tid - jag älskar att vara hemma med Millie och kör gärna lite "mysträning" i form av yoga och hemmaövningar, gymmet finns kvar!)

Idag har jag tänkt mycket på lilla L med familj...tänker på dem varje dag men idag har jag tänkt extra mycket på dem...och idag har verkligheten varit lite extra tung. Smäller till en så att man tappar andan, den där verkligheten. Han kommer inte tillbaka. Lilla fina L. Och verkligheten kommer aldrig mer bli densamma. Han kommer alltid att fattas ❤️. Men för dig lever vi varje dag. På ett sätt som jag inte har levt förut. Jag försöker verkligen fånga JUST NU och har faktiskt blivit bättre på det tack vare dig Love 🌸. 

Var rädd om varandra där ute! 

Siw mormora
2016-01-09 @ 18:32:31
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv :) Det har blivit så att Love står för det fina som sker ..... hur mycket vi än saknar honom så är vi tillsammans varje dag på ett plan. Idag glömde vi Love-ljuset tänt när vi åkte till Skövde, det brinner fortfarande och det inger kärlek och hopp.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0