Förväntningar och verklighet.

Mina förväntningar på ledig långfredag; 


- skulle vakna lagom tidigt, av mig själv (alternativt av puss från Millie)

- skulle ta på mig de redan framlagda träningskläderna och ge mig ut på dagens löppass som skulle bestå av långa intervaller.

- det skulle vara solsken och plusgrader, fågelkvitter och vår. 

- skulle komma hem med ett grymt pass bakom mig och äta mysfrukost med Prince charming och Millie. 

Verkligheten? Vaknade vid 10...iofs med pussar och kramar från både Stefan och Millie. Hann inte med någon träning innan det var dags för Stefan att åka till jobbet, ute snöar det och jag har intagit soffposition medan Millie sover. Har ingen lust att hugga tag i städning så det får vänta. Kollar ikapp på Biggest loser och känner mig rätt tillfreds ändå 😊. Vad gör du idag? 

Gårdagens middag förresten! Stekt lax, sötpotatispommes och en sås gjord på matlagningsgrädde, citron och salt. Blev gott!
Just nu 👆
Iza Palm
2017-04-14 @ 13:35:17
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/

Det blir lite serier, säsong två av Outlander just nu. I övrigt så kanske det blir en promenad senare. :) Den där maten såg inte alls dum ut heller. Borde kanske göra sötpotatispommes lite mer ibland. Iaf testa det :)

Svar: Härligt! Nej, det blev riktigt bra faktiskt 😊. Sötpotatis är supergott!
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0