Igång igen.

Har haft ett rejält uppehåll i träningen. Kände att jag höll på att tappa livsbalansen lite under hösten och tyvärr blev det träningen som strök på foten i prioriteringslistan. Ska inte låta den ryka igen för jag mår så bra av att hålla igång och i längden är det ju lättare att hålla livspusslet på plats om träningen flyter stabilt...så är det i varje fall för mig! Nu har jag bokat in hjärtebarnsloppet i juni också, med andra ord har jag ett litet mål att träna mot...så nu kör vi! 😁 


Min plan är att träna måndag, onsdag fredag, alt. tisdag torsdag och söndag...lite beroende på hur veckan ser ut i övrigt. Viktigaste faktorn för att hålla min plan är att just göra en plan för veckan...vilket jag tänkte sätta mig och göra varje söndag. Tänker lite som de pratar om i Träningspodden...jag "bokar" helt enkelt in min träning och bokar aldrig av den 😊(kommer något ivägen så får jag flytta på träningen bara) 

V1 2017


Tisdag:
Korta intervaller på crosstrainern. 12x30 sek (30 sek vila mellan varje). Kändes helt ok med tanke på att det var i början av september jag gjorde ett pass senast. 

Torsdag
Repris på tisdagen och även om jag kände att tisdagens pass var helt ok så kändes detta bättre. Lättare. Nöjd över att ha fått till två pass. 

Lördag:
Gjorde mitt första pass någonsin på ett löpband! roligt! 35 min totalt (varav 10 min på motionscykel uppvärmning...resten var 4-minuters-intervaller med 1 min vila mellan varje intervall. 



Hurra! Klarade att springa på löpbandet (egentligen ett gå-band) utan att ramla av!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Joysan

- Make each day count!

RSS 2.0