Supertrouper och nytt jobb för Prince charming.

Är helt galet trött idag. Gick upp klockan 06 i morse och brände av mitt första "riktiga" pass för att nå mitt långsiktiga träningsmål. Sen har det varit fullt ös på jobbet hela dagen. Älskar när man får fart och fläkt under en period som man trodde skulle vara lite mer...väldigt, väldigt, jättelugn, haha. Januari är ju trots allt januari och årets fattigaste månad, men det märks inte hos oss 😁. Skönt! 


Jag ville mest bara kika in och säga hej, skryta lite om att mitt barn sjunger med i "super trouper" med ABBA, och att Stefan har fått nytt jobb(!). Det var mitt A som jag inte kunde säga något mer om häromdagen men nu är pappren påskrivna så då får jag skvallra 🤓. Så himla roligt och jag är så otroligt stolt över honom ❤️. 


Hoppas du har haft en fin dag, hörs i veckan! 

Mina favoriter ❤️
Siw%2525252525252525252520mormora
2017-01-18 @ 10:11:58

Ni är verkligen värda lycka till!

Svar: Tack kära mamma ❤️
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0