Kallt.

Vilken rolig dag jag har haft! Började jobba klockan nio och det har varit smockfullt med roliga, härliga & glada kunder hela dagen. Så underbart! Dessutom har vi drabbats av överskottsenergi under dagens gång så alla de lådor med varor som kom idag är avprickade OCH uppackade. Inte alls illa för det kundtrycket som varit idag. Härligt!

Jag skulle koka kaffe i morses förresten. Eftersom att Emsan skulle komma in vid tio så tänkte jag att jag skulle koka så att det räckte även till henne. Vi hällde upp kaffet i varsin kopp och när jag tog min klunk så höll jag på att sätta det i halsen. Fy fasne vad starkt det vart! Även fast jag bara tog de mått man skulle. Det är väl bara att inse att jag och herr kaffekokare inte är riktigt överrens. Tredje gången nu som kaffet bli överstarkt.

Annars har jag inte hunnit med alls mycket. Slutade jobba klockan 18. Nöjd med dagen!

Efter jobbet gick jag & Simon och fikade.

Det är verkligen iskallt ute. Även fast vi inte har långt hem från Coffehouse (ett kvarter) så höll vi på att frysa halvt ihjäl på vägen hem. Brrrr. Gäller att ta på sig varmt!

Nu ska jag kolla om det går något bra på TV:n.

Hoppas att du har haft en toppenfredag!


Så här mysig såg gågatan ut här i Nypan igår. Massor av snö!

Kram
RSS 2.0