Betyg. Check!

Jomen just det! Jag gick ju in och kollade mailen igen när jag hade legat i solen ett par timmar och äntligen hade vi fått betyget. Även fast vi inte behövde vänta ens en dag egentligen så är man ju så spänd på att få veta.

Jag fick VG. Igen!!!!!

Detta innebär alltså att jag klarat högsta betyg på allt som jag har tagit mej för denna terminen. Säg mig, men är jag inte underbar? Jag försöker säga det till mig själv varje gång jag får bra betyg, men så tänker jag nästan direkt "Jag hade nog bara tur..." Hur vettigt låter det på en skala?

Så...vad ska jag belöna mig själv med nu då? Ingeting! Nej. Jag toppade och slingade håret igår och i förrgår fick jag ju fina naglar. Det får bli min belöning.

Men hade jag vart rik så hade jag belönat mig med:

- Att gå på Brittan-konserten (försöker fortfarande lista ut ett sätt att kunna gå, hihi)
- Att köpa nya möbler till hela lyan
- Att åka utomlands

Ja. Jag kan ju fortsätta drömma...


Haha. Jag tycker den här bilden är lite söt...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0