Typ "wooow..."

Idag var vi i skolan till typ tio på förmiddagen. Sen skulle vi ut i butiker och kolla första intrycket, kundvarv m.m. och så skulle vi fråga vad deras affärsidé va och om den stämde med det intryck man fick av butiken. Mucho spännande och roligt!

Käkade lunch med min grupp och så fixade vi presentationen inför morgondagen. Mailade precis iväg den till Sandra så att hon kan pilla lite med layouten!

När vi var klara gick jag en runda på stan. Sprang så klart in på jobbet och sa hej. Idag var det J & E som jobbade.Har kännt ändra fram tills idag att det är ungefär som att man lär sig men ändå inte i skolan. Man blir matad med en massa tips, ideér och kunskap men det har ändå kännts som att inget har fastnat trots bra tentaresultat (jag vet att jag är konstig!)...men så när jag satt där på jobbet och det kom upp praktiska exempel i det verkliga jobblivet så kom jag direkt in i tänket på allt man har fått lära sig de senaste månaderna. En ganska häftig känsla! Typ..."wooow...det har gått in!"

Tycker det ska bli jätteroligt att jobba i sommar och upptäcka hur mycket man kan använda sig av :-)...haha.

Nu ska jag kila iväg till Sandra med familj. Tar en promenad dit. Hoppar över träningen idag och tar promenaden som dagens motion!

Hoppas ni har en fin dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0