Hejsan!

Snabb update från mig. Kommer som vanligt inte ihåg när jag bloggade sist vilket tyder på alldeles för sällan. Men här rullar livet sin gilla. Ingen bebis har kikat ut här. Känner dock på mig att det inte är många dagar kvar innan vi får träffa henne <3. Däremot har jag blivit faster till en liten Maja, så otroligt fin liten tjej <3.

Vi håller på och stökar i huset. El-projektet  är fortfarande igång men det bör också vara klart inom närmsta veckan. Känns väldigt skönt att få ett hus där all elektricitet fungerar och man inte behöver vara rädd för att det ska börja brinna. 

Hoppas allt är fint med dig! 

Pussokram 


mamman/mormor
2015-01-30 @ 08:16:30
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Skönt! för en hispig mormor <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0