Rimligt?

Idag blev det en joggingrunda på 2,8 km igen. Minsann! Två gånger på en och samma vecka, det har väl inte hänt sen...sist. När Millie hade varit i magen i 14 veckor tror jag. Då la jag av springandet, kände att jag bara ville ta det lugnt. Om det blir syskon i framtiden vill jag testa att hålla igång träningen lite bättre. Well...skön tur idag. Fantastiskt väder, lite tyngre känsla i kroppen än häromdagen men tio sekunder snabbare. Jo, jag räknar sekunder för jag räknar alla framsteg. Mitt delmål är att springa rundan på 20 min. Mitt stora mål är att springa den på 15 min. Rimligt? 

Idag har jag och Millie städat. Eller hon har haft ett par rejäla sovstunder så jag passade på. 

Och så vart det grillat till middag. Mumsfillibaba

Mellan sovstunder och mat blev det lekstuga. Millie gillar att ligga i babygymmet så länge jag är i närheten och visar mig...leker tittut, hoppar upp och ner framför henne som en liten groda, gör roliga ljud eller ligger på golvet och leker med alla leksaker tillsammans med henne...eller kittlas...då skrattar hon så att hon kiknar. Men sen gillar hon fortfarande att spana in sig själv i spegeln eller kameran. Idag plockade jag fram just kameran och ställde den i selfieläge så att jag såg att vi verkligen skulle fastna på bild, hehe...och ja, Millie blir helt till sig, haha..,att det kan vara sååå roligt!

❤️


Hoppas du har haft en härlig dag! 






mormora
2015-07-23 @ 15:20:48
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Så men visst! Millie o jag har exakt samma smak - vem gillar inte när du är i närheten?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0