Formsvacka.

Inne i en liten formsvacka den här veckan känner jag. Vi har fått till våra pass som vi ska springa (jag och Susanna) men min lilla hälsoresa har jag visst tagit ett break från 😉. Nytt måldatum har jag satt till den femte juni när vi ska springa Hjärtebarnsloppet...4 kg kvar och med målet att springa en mil...inte svårt att nå egentligen. Gäller bara att vara fokuserad och diciplinerad. Tvärtom mot veckan som gått med andra ord 😉 haha. Men jag ser det som att jag laddar om lite 😁 

Idag har jag varit jättetrött! Hade en supertrevlig kväll med Susanna och Jane igår men pimplade nog lite för mycket vin mot vad man är van vid numera 😉. Men, som vi skrattade och pratade och hade det bra! ❤️ Värt lite blykeps idag! Tack älskade ni för att ni finns! 

Idag var vi på valborgsfirande vid Labro ängar. Novalies klass som hade ordnat det med fika och lotterier mm. Mysigt men lite kallt! Kul att träffa Sandra och co 😊...Och kul för Millie att träffa sin farmor och farfar (som också kom dit)...det var några veckor sedan de träffades...

Käkade Burger King på vägen hem och nu ligger vi halvdöda i soffan. Imorgon ska vi till Vingåkers factory outlet så jag tänkte studsa i säng nu så jag är pigg imorgonbitti 😊 

Bjussar på lite bilder från helgen...









Siw mormora
2016-04-30 @ 23:05:53
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Kärlek.......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0