Livet.

Jag vet att jag skulle skrivit lite mer om min fantastiska Mamma Mia-helg men tiden har som vanligt sprungit iväg och veckan som gått nu har inte lämnat något över för att printa ner ens ett litet hej här.

Livet du vet. Och just denna vecka har det gjort sig påmint i den värsta av former när en av mina närmsta vänner förlorade sin pappa, alldeles för tidigt 😢💔. Man hittar inga ord. Så fruktansvärt.

Har känt mig maktlös och ledsen. Och så vet man att det man känner inte ens är i närheten av vad min vän och hennes familj känner.

Tänk om man på riktigt kunde avlasta smärtan och sorgen. Att man faktiskt kunde ta en bit av den för att underlätta.

Var rädd om varandra och glöm inte bort att tala om för nära & kära hur mycket de betyder ❤️.

Min lilla familj ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0