Söndagslunk.

Jag har inte riktigt fått till saker så som jag hade tänkt den här helgen. Ojojoj vad jag hade planerat att komma ikapp med allt som släpade efter här hemma. Har helt uppenbart varit lite för trött för det och har istället prioriterat vila, tagit dagen som den kommit och lagt tid och energi på det finaste jag har - Millie ❤. (Städningen finns tyvärr kvar imorgon 😉 #sätterprestationsprinsessanpåplats) 




Idag har vi målat 😊 (och badat läääänge och sen sovit ett par timmar både hon och jag.)
Vattenfärg! Så roligt att måla i handen och trycka på pappret "de tittlas mamma! Hihihi!" ❤
Dagens skörd 😊.
När Stefan slutat jobba åkte vi till Oxelösund igen. Millies har umgåtts lite extra med sina kusiner och hon tycker det är sååå spännande med deras lilla marsvin Svartis. Hon är så mån om alla små djur, t.o.m spindlarna vill hon ta hand om här hemma 😊 (på bilden är förresten en galet god annanaskaka som Marcus flickvän bakat! 🍍)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0