Söndagslunk.

Vi är på väg hem från Eskilstuna. Stefan har ä n t l i g e n köpt sig en bil 😊. Den har snygg grå färg men saknar mugghållare. Så ett plus och ett minus då 😉. 


Idag har det inte varit många knop på Älgspåret. Stefan har jobbat och både jag och Millie har varit trötta...så vi fick inte till så mycket påskpyssel. Har däremot fått till mysfrukost i vardagsrummet och en liten promenad med tillhörande sovstund i vagnen (för Millsan) medan jag tog tio minuters meditation i solskenet. Tänkte försöka mig på att meditera lite varje dag och hellre "bara" 10 minuter än inget alls även om prestationsprinsessan i mig fnyser att 10 minuter inte räknas, minst 30 ska det va' enligt henne 😉. Jobbar på att sluta vara fröken duktig 😉. 


Älskar min bil men behöver nog öva på att veta vart jag har nosen på henne. Här tyckte jag att jag stod väldigt nära framkanten på parkeringen 😂
Testade mina nya hörlurar på promenaden idag, skönt ljud och satt som ett smäck. Så skönt att slippa sladdtrasslet också! Har även testat att prata i dem också, funkade finfint. Nu ska jag bara bli av med förkylning nummer tiotusensjuttiotvå så jag jag prova att springa med dem också 😁
På väg till Eskilstuna. Stannade vid Preem och beställde varsin Panini...visste du att jag födde Millie med detta som energiintag bara (banan och nyponsoppa intaget under dagen men detta som middag...) Jag hade planerat att vi skulle äta riktig middag när vi kom hem från kontrollen som vi var på väg in till, haha. Blev kvar och Millie föddes 14 timmar senare. Så här i efterhand borde vi ju kanske ordnat något mer stadigt men tankarna var inte på mat just då...Gott hursomhelst och ett kul minne! (Om någon råkar lägga märke till min slitna väska så vet jag att den är just sliten...men jag älskar den och vill inte byta innan jag hittat en ny Desigual i samma modell som jag älskar lika mycket...)
Siw%252525252525252525252525252520mormora
2017-04-03 @ 16:22:59

Kunde vi inte fått se Stefans bil? ;(

Svar: Nu har ni sett den 😁
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0