Ledig dag.

Snart läggdags för mig men vill bara kika in och säga hej! Idag har förskolan varit stängd så jag och Millie har haft en heldag tillsammans. Mysigt. Världens bästa barn är hon och jag är så ofantligt stolt över att få vara hennes mamma ❤. 


Vi har haft en lugn dag. Fikat lite, Millies nya favvosyssla 😉. Chokladboll dagen till ära. 

I övrigt rullar livet på som det ska, jobbar, hämtar på förskolan, hem och lagar mat (Linas matkasse gör det hela fantastiskt mycket roligare!) och sen är det sängdags i princip. Välkommen hem till en familj inom Handels 😉. 

Hur mår du? Är allt väl med dig? 

Piffade håret lite extra häromdagen. Enkelt men fint 🌸
Lyckades matcha med det här fina på tånaglarna 😁
Hej från gårdagens korta intervaller. Så skönt att springa ute i solken! Dessutom så roligt att springa med löparklocka! Jag utvecklas för varje pass!
Lifegoal, att hjälpas åt med maten 😊 Älskade barn!
Spelar en trudelutt 😁
"Du får bara måla på papper Millie!" Haha, smart barn 😁.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0