Storasyster och lillebror ❤️

Nu har jag tänkt hela dagen att jag ska sätta mig och blogga "sen". 

"Efter lunchen". 

"Efter att jag fixat tvätten". 

"Efter att jag gått ut i lekparken och lekt med mina barn"...

(ja, vi har ju två älskade kiddos numera 😁 )

"Efter middagen"...

Och så är klockan helt plötsligt 23.30. 

Ha. Ha. Ha. 

Med dubbel uppsättning barn halverades helt klart tiden man har (hade) och livet är väldigt mycket mer inrutat nu än vad det var för några år sedan, ja, tillochmed betydligt mycket mer inrutat nu än vad det var i juni 2017 när jag bestämde mig för att ta en paus i bloggandet. Faktiskt oerhört, otroligt, helt fantastiskt hur mycket mer inrutat det kan bli bara på att gå från ett till två barn. Och ändå känner jag att jag kan klämma in lite bloggande igen. För om jag kan! 

Därför att förutom halverad tid så är det definitivt dubbelt upp av kärlek! Och jag måste sprida den här kärleken lite. Och framförallt spara den. Kunna bläddra tillbaka och minnas, men lite mer i ordform än bildform för jag har saknat att skriva. Men med det sagt blir det inte bildlöst, för det kan ju vara det tråkigaste som finns 🙃.

Sååå, välkommen hit igen. Det har hänt massor sedan sist, både glädje och sorg. 

Livet ❤️. 

Jag tänker just nu inte ha någon struktur här, inte lova några inlägg eller ens säga om detta blir bestående. Det får bli som det blir. Något jag har lärt mig "sen sist" är nämligen att sänka kraven på mig själv...att ge 99% räcker gott och väl 😉...och att allt löser sig. Även om jag fortfarande är Lille skutt och oroar mig väldigt mycket i onödan så är jag lite mer av en rationell Lille skutt. I varje fall för det mesta 🤓. 

Det ska hursomhelst bli roligt att blogga lite igen! 

Bjuder på en bild på första mötet mellan storasyster och lillebror från mitten av januari 2019 ❤️. Ett av de starkaste ögonblicken i livet och, som du kanske redan märkt, stort fokus just nu 😊. Mina älskade barn! 

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0