Dagens träning 20/1

Idag vart det ett helt nytt pass för mig. Aerobic. Såååå roligt! Tog chansen att gå på det när passet jag egentligen hade bokat blev utbytt mot ett aerobicpass. Tur det för nu har jag ju ännu ett roligt pass att kunna gå på...utan att känna mig töntig för att jag aldrig har provat och rädd för att alla ska fnissa åt mig för att jag tar fel steg. Har börjat komma i form och hänger med bra även på de pass som jag aldrig varit på...som aerobics till exempel :-). Gick riktigt bra och svettig vart man!

Det blev ett pass styrka också. Skönt.

Nästa pass jag går på uppfyller veckans mål eftersom det blir den tredje gången jag är på gymmet denna vecka. Gud vad jag är duktig! ;-)

Sofia
2010-01-21 @ 08:47:42
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kul att hitta nya roliga pass!

Jag har också varit lite duktig i veckan, blir tredje passet ikväll.

Sara - En dalkulla i Österrike
2010-01-21 @ 12:45:48
URL: http://candis.se

SV. Jo jag tycker också de är så himla surt =// nu hade man ju ställt in sig på att vara här och de känns som att vi inte är "klara" med österrike hehe.

Så himla typiskt. Men de kan säkert komma imorgon och säga att vi inte ska åka så. Vi får se.

Om du mailar mig så skickar jag inloggningen och det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0