Intervaller, styrkor och svagheter.

Lämnar femte veckan bakom mig. Har gått både bra och mindre bra. Korta intervaller i tisdags. De körde jag på crosstrainern...20x30 sek med 30 sek vila mellan varje intervall. Kändes helt ok! 


Veckans långa intervaller hade jag tänkt köra utomhus men även de blev på CT:n. 45 min i 6 min/km var instruktionen. Jag försökte (som jag skrev tidigare i veckan) gå på känsla. Taggade till under passets gång och levererade riktigt bra! Längesen som jag kände mig så nöjd med ett pass, roligt! 

Idag, söndag, skulle jag ha kört veckans långpass. 50 min...som blev 15 min och bara lilla rundan i regn men med fint sällskap i form av Prince Charming ❤. Höll helt ok tempo och körde mig ganska nöjd efteråt 😊. 

Min styrka just nu är att jag genomför 3 pass i veckan. Det jag behöver jobba på är att få till lite mer kvalitet. Att tex verkligen göra mitt långpass. Tre veckor sedan sist jag fick till det. 

Ska analysera och pyssla om lite så ska vi se hur det blir, hålla fokus och leverera. Ska bli så roligt att se skillnaden på milen om några veckor. 


Sovdags för en, springdags för en annan 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Joysan

- Make each day count!

RSS 2.0