Bättre sent än aldrig.

Jag verkar ha svårt för detta med varannan dag...hehe. Söndag och tredje advent. Jag har inte gått upp ännu, ligger och drar mig. Funderar på att ta ett bad eller göra en adventsljusstake? Det sistnämnda är egentligen lite sent. Men bättre sent än aldrig. Vi har ju allt hemma :). 

I fredags var jag och min fina vän på julkonsert i St. Nicolai kyrka. Fantastisk kyrka och fin julkonsert, även om det var liiite för klassisk musik för min smak. 

Igår firade vi lucia med mys framför tvn. Var inte riktigt så ambitiös så att man klev upp vid sju...tur att SVT play finns. 
Tände en brasa, mumsade adventsfika och njöt av buffarna i magen. Men allra mest njöt jag av att jag och Prince Charming hade en helt ledig dag tillsammans <3. 

Hoppas allt är fantastiskt bra med dig! 

Pussokram  
mamman/mormor
2014-12-14 @ 22:23:58
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Oj vad hon börjar bli stor :)! i alla fall ur det här perspektivet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0