Åtta veckor.

Idag är det åtta veckor sen som hela världen blev annorlunda, mycket finare och lite bättre :). Tänk att vår lilla Millie redan blir två månader på onsdag! 

För varje dag som går har du lärt dig något nytt, du älskar att vara i mammas eller pappas famn och spana runt på allt spännande här hemma. Speciellt tavlan i vardagsrummet med text på, brås på pappa med tavelintresset kanske...men vänta du bara tills mamma plockar fram allt blingbling och alla tjusiga klockor ;)...

Lika mycket som du gillar att spana runt så uppskattar du babygymmet. Där kan du ligga länge och prata med de små djuren som hänger där. 

Spegeln är skoj också... :)

Mina fina <3

Den här veckan har det varit lite bökigt att äta. Du verkar tycka att det är tråkigt att ligga still och armar & ben viftar du med hejvilt vilket gör att det här med att få i sig maten blir lite av ett miniprojekt varje gång. Jag får hålla i dina händer så att du inte slår och river dig själv... Men man märker också att du har lite mer kontroll över det nu om man jämför mot tidigare. Och jag tror att du faktiskt upptäckte att du själv kan styra över dina små fossingar häromdagen...det är så roligt att se din egen reaktion när du upptäcker nya saker. Fantastiska, underbara lilla människa vad mycket glädje du skänker!

Pappa din har fått två skratt av dig, men mot mamma har du varit lite mer sparsam. Du ler gärna men verkar spara på skrattet...jag längtar tills jag får höra men tränar på att leva nu så jag njuter av varenda sekund jag får vara tillsammans med dig min skatt <3 för den dagen skrattet kommer så kommer jag ju vara i just den stunden och njuta till fullo av där och då :).

"Jag och mina far

Den här veckan fastnade du med mamma på bild också :)

Imorgon ska vi till BVC för att väga och mäta. Det ska bli spännande att se hur mycket du har vuxit. 

❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0