Skärpning.

Natt här och jag är en riktig liten nattsuddare...här kan vi inte skylla nån trötthet på Millie, hon sover som en stock sedan många timmar tillbaka. Vi har varit i Oxelösund ikväll hos Millies farmor och farfar...blev bjudna på pizza och myskväll 😊.

Bjuder på en gammal mysbild på Millie i brist på andra från idag 😁.  

Jag började dagen hos Cicci på "Mina damer och herrar"...vi klippte av någon cm av håret men hoppade över blekning idag för att låta håret vila. Bokade ny tid till januari och kör en till Olaplex-behandling med slingor då tänkte vi 😊. Kommer bli snyggt! 

Efter frisören gick jag, Millie och Stefan till gammelfarmor Agnes och blev bjudna på lunch och fika. Mysigt! Så sällan man ses, fastän man bor i samma stad. Skärpning på oss!! 

Avslutade som sagt med Oxelösund dit vi provkörde ny bil. Alldeles för liten för oss så fortsätter vi med en annan i morgon. 

Har du haft en bra dag? 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0