Ändrade planer och en löptur.

Tänkte åkt in till stan idag för att gå på "international street market" som är på besök i Nyköping i dagarna tre...men det blev ändrade planer och vi siktar på detta imorgon istället. Idag spenderades istället delvis litegrann i städartagen och litegrann hos Mankan och Susanna fär det blev mellis i solen. Alltså, våren, kan vara årets bästa säsong. Sommaren är iofs fin den också. Hösten har sin tjusning och vintern är rätt kul. Men våren ändå...älskar när allt börjar få liv igen. 

Cool dotter man har va? 😎❤️

Nu på kvällen har vi fortsatt hänga med Mankan och Susanna, fast hemma hos oss istället 😁. Hamburgermiddag och fredagsgodis...

Och en löptur drog vi till med också, fruarna i familjerna. Eller, fruar och fruar var väl till att överdriva. Mammorna får det va...så...mammorna drog till med en löptur! Min första sen förkylningen satte klorna i mig. Intervall 4*4 min med 2,5 minuters vila mellan varje intervall. Orkade springa hela intervallerna men tiden kanske kunde varit lite mer skrytig 🤓 (28 minuter)...Men från och med nu kan det bara bli bättre! 😁 Är frälst i löpningen och älskar att ha folk & springa tillsammans med. Älslkar att bo där vi bor också så att vi kan springa genom skogen upp till elljusspåret. Underbara Kisäng! 

Mitt älskade aktivitetsarmband som "trängs" på armen tillsammans med mitt pandorarmband, Junisbandet och mitt hjärtebarnsarmband ❤️...om 6 veckor ska vi springa Hjärtebarnsloppet!  Anmäl dig du också vettja! 

Anonym
2016-04-23 @ 09:14:21

Jag tyckte mig få det till att ni sprang 5x4.. / läskiga mustaschprydde stalkern




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0