Ge mig värme!

Vi sitter på golvet i vardagsrummet och värmer oss framför kaminen. Imorgon kommer äntligen våran luftvärmepump! Har stått utan sen mitten av februari så du kan ju gissa om vi har eldat 😉. Trots bra värme från kaminen så sprider sig värmen från pumpen på ett helt annat sätt. Önskar lite att våren kan komma på riktigt nu så att det blir varmt av sig själv också 😉 


Igår var vi på familjefrukosten här i Stigtomta. Tänk så mysigt det är egentligen. En hel del trevligt folk, barn i Millies ålder och frukosten för ynka 20:- . Igår var Susanna och Cornelia med också. Gick hem till dem efteråt och sen tillbaka in till Stigtomta för att hämta J. Blev väl en mil sammanlagt så igår vart det ingen springtur 😉. 

På kvällen var jag och Stefan iväg på något själva. Viktigt och välbehövligt ❤️. Så lätt att tappa bort varandra bland jobb och småbarnsår. Tack snälla Marcus för att du kom och hängde med Millie ❤️. 

Idag ska jag fortsätta röja här hemma. Slänga upp lite mer förrådsrens på köp/byt/sälj...känns lite som att rensa sjölen när man röjer 😁. 

Har fått iväg nästan allt i säljtråden jag la upp häromdagen 😊. 

Millie äter heeeelt själv nu. Vart sjutton tog min lilla bebis vägen? 




Siw mormora
2016-04-29 @ 23:10:47
URL: http://lysogvarme.blogg.se

"Det gör ont i själen"!!! sa du när du var tre år och jag kan bara fortfarande hålla med :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0