Godnatt världen!

Vi har blivit så effektiva jag och Prince Charming. I vanliga fall har vi lagt all energi och lite till på våra respektive jobb men efter att jag gick hem på föräldraledigt så har jag upptäckt att det finns ett liv utanför jobbet också och en liten människa som alltid kommer att komma i första hand ❤️. (Nänä, du behöver inte bli orolig, jag älskar fortfarande mitt jobb lika mycket! 😁) Förut...pre föräldraledighet...så kom vi hem och dog litegrann på soffan. Idag, mina vänner, ja idag vart det en utflykt till Arnö för att hämta en sandlåda till Millie. Kul, eftersom vi pratade om det så sent som igår. Stefan tyckte vi skulle bygga en. Jag tyckte det var lika bra att köpa en i plast på Rusta "för ska vi bygga en får vi aldrig tummen ur och då blir det inte av..." men så idag dök det upp en i trä med lock och sittbänkar för en femhundring på en köp/byt/sälj-sida på fejjan. Hurra! Taget! 

Ja, och så här är dagsformen. Fisblek, halvfrisk, snygga förkylningsblåsor och allmänt hängig. Men, en sandlåda rikare! Och Millie har fått nya sandlådeleksaker...så mysigt vi kommer ha det hela våren och sommaren och massa år framöver 😁.  



Ikväll drog vi till med middag framför "Lets dance"! Snabbmat al'a jag-vill-inte-laga-mat-men-vill-inte-heller-ha-pizza...Då blir det färsk pasta och färdig pastasås 👌. Och så mitt beroende - bubbelvatten med smak av hallon och ros, så gott! 

På tal om rosor hittade jag idag namnet på min favoritros...

Sweet avalanche ❤️
Med det sagt önskar jag dig en fin helg! Har du några skojiga planer? 

Siw mormora
2016-04-16 @ 22:45:24
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Så fin, oavsett förkylningsmunsår :) Och stolt över att ni klarar livet på landet :)

Svar: Tack min fina mamma :) <3
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0