International street market.

Igår blev det alltså International street market (https://m.facebook.com/gmsltd). Jag ville åka in till stan redan vid 11. Stefans svar? "Jag är ju alltid på stan, inte jättesugen på att åka in tidigt en ledig lördag!" Förstår vad han menar så det blev ingång vid 13-tiden istället, vilket resulterade i lite stress, men det var så mysigt! Sådana dagar man behöver fler av, helt klart! 

Stefan käkade amerikansk hamburgare, sååå god! (Tjuvsmakade såklart!) medan jag valde kyckling med potatis från det franska köket (önskar att jag vågat musslorna men vet inte hur man äter dem 🙈) och den gick vi loss på det  engelska fudge-ståndet. Så gott! Himmelriket för en sötsaksälskande Madame som mig 😉. Och så köpte jag såklart med mig ett gäng Macarons hem...

Har du möjlighet att besöka denna härliga tillställning i en stad nära dig så tveka inte! 











Efter foodmarketen åkte vi hem till Stefans faster och kusin tillsammans med farmor Agnes där vi blev bjudna på fantastiskt god mat (Millie käkade tre portioner och högg sen glatt in även på efterrätten, haha) och sen promenerade vi genom Trosa och dess fina miljöer. Fin eftermiddag och kväll! 🌸


Idag har vi varit på babysim, saknade vår ordinarie babysimsinstruktör som tyvärr blivit sjuk :(...men efter ett uppehåll på två veckor för oss så var det härligt att vara tillbaka och jag älskar att se Millie i vatten, så fantastiskt duktig! 

Imorse innan babysim. Millie ställer sig alltid vid mitt smyckesskåp och spanar på alla halsband, idag valde hon min "discoboll" 💎📿 Min lilla "mini-Ur & Penna" 💕 

Startade söndagen hurtigt med en tur i spåret med Susanna igen 😊. Personbästa för mig idag! Ska bli spännande att se vad jag springer milen på sen 😊...Glad att vi gav oss ut på dagen istället för på kvällen idag. Snöblandat regn och 5 grader är ju ingen hit och höjer inte motivationen men vi hade det bara kallt på våran runda idag 😁. 

Undrar förresten lite försynt vem vår "mustaschprydde stalker" är? 😂



Anonym
2016-04-24 @ 21:58:07

Jag heter Sigge! Bor vid ICA. Har körkort. Hej!

Marie
2016-04-26 @ 21:38:15
URL: http://sweetwords.se

Oh så mysigt att gå på sådana tillställningar, typ marknad, gillar jag med =D. Så söt mössa och jacka hon har =D

Babysim är också mysigt =D

Svar: Ja, visst är det hur mysigt som helst! 😊 Tack 😊 🌸
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0